Žádost o admina

1
Nick : KryštoFzz

Věk : 16 (vím, že je podmínka 17, ale 17 mi bude za 2 měsíce :D )

SteamID : STEAM_0:1:115425750

Odehraný čas : 0d 12:37:57h (opět vím, že podmínka je 40hodin, ale protože proběhl reset mám jen 12 hodin, předtím jsem měl přes 40 určitě.. )

Zkušenosti s adminováním : Nemám zatím žádné, ale alespoň bych se přiučil :).

Důvod, proč se hlásíš na admina : Protože mi přijde (i mi bylo řečeno), že jich na serveru (Retakes#1) moc není a chtěl bych tím tento server zlepšit a jelikož jsem tam denně aktivní, tak si myslím, že bych tu funkci plnil dobře. Navíc už na serveru (s pauzama) hraju druhým rokem a na jiné servery nechodím :D.

Informace o mně : Ahoj! Jmenuji se Kryštof, je mi 16 let bydlím v Jihočeském kraji, ale studuji v Praze obor IT. Rád hraju counter-strike a taky fotbal. Na retake serverech trávím v poslední době ve hře nejvíc času.

Server : Retakes #1

VIP/SPONZOR : nemám

(mám funkční mikrofon)
Děkuju za odpověď! :D
Last edited by KryštoFzz on Mon, 4. January 2021, 15:52, edited 1 time in total.

Re: Žádost o admina

2
NE

+- Věk 16 let
? Chování - moc jsem toho nevyčetl z chatlogu, idk
? Aktivita asi ano kvůli resetu nevím
- Zkušenosti nemá
? Čas kvůli resetu nevím
+ Žádost v žádosti je vše
S přáním hezkého dne

RTK HLSA Thonder1

Re: Žádost o admina

3
johnnyvole wrote: Mon, 4. January 2021, 16:26 ANO

+Chování-mega vpohodě týpek
+Odehraný čas-před resetem nejmíň 50 hodin
+-Věk-Ale tak když mu je za 2 měsíce 17
++Aktivita-Momentálně je tam furt, pokaždý když přijdu
ty jsi admin?
Image

Image

Re: Žádost o admina

4
Doporučil bych zkusit academy. Nebo počkat až nahraješ zase hodiny a zkusit to znovu. :D
S přáním hezkého dne

RTK HLSA Thonder1

Re: Žádost o admina

5
Thonder1 wrote: Mon, 4. January 2021, 19:45 Doporučil bych zkusit academy. Nebo počkat až nahraješ zase hodiny a zkusit to znovu. :D
Ok. Až budu mí těch 40, tak podam znovu . Mam udelat potom uplne novy prispevek? Ze tenhle bude lock? Diky za radu ! :D