Žiadosť o Admina

1
Nick : Midøri ❤^^

Vek : 19 (zachvíľu 20)

SteamID : STEAM_1:0:544973195

Odohraný čas : 1 deň (Ale hrával som tu aj na inom účte takže s hodinami by problém byť nemal, aktívny som na servery každý deň).

Zkúsenosti s Adminovaním : Je to síce dávnejšie trochu ale bol som Admin ešte na 1.6 Counter-Strike, plus učím sa dosť rýchlo takže by problém byť nemal a aj keby tak si rád nechám poradiť od iných Adminov čo poznám, no nemal by byť.

Dôvod, prečo sa hlásim na Admina : Dôvod prečo podávam žiadosť je že tento server mám rád, hrávam tu na ňom už fakt dlho a každý deň, keď na servery nie je Admin tak sa tu vždy nájde buď to človek čo to trollí alebo dáva FK prípadne MFK, nachytáva na bodíky a podobne, chcem len aby sa ľudia cítili dobre pri hraní na servery a nemuseli hrať nezáživné hry a tráviť čas s takými ľudmi v CT. Keďže som na servery aktívny každý deň tak by som to vedel obmedziť.

Informácie o mne : Volám sa Dárius, za chvíľu budem mať 20 rokov, študujem v Trnave ako Autotronik, je to vlastne ako mechanik a elektrikár dokopy no viac je roboty s elektrikou. Counter-Strike hrávam už strašne dlho začal som ešte s 1.6 a od vtedy v tom pokračujem, na CSGO mám okolo 7k hodín no nie na tomto účte (myslené na všetkých dokopy). Mal som asi tak aj s týmto 4 účty. 2 z nich boli zabanované pretože raz som dostal VAC za skin changer a druhýkrát som dostal VAC teraz nedávno ako bola aktualizácia pretože som mal dlhšie red trust factor (písal som aj kvôli tomu na VALVE ale dostal som ignoraciu).
Som otaku, mám rád Anime.
Moja obľúbená farba je čierna, prípadne kombinácia ešte s bielou.
Obľúbený kvet je Červená Ruža.
Mám rád DnB hudbu (Drum and Bass), pesničky od Kim Draculu, Lil Peep, Hollywood Undead, Horkýže Slíže, Zoči Voči, Iné Kafe a aj Ruský smutný rap.
Najviac zo všetkých zvierat milujem Pandu, predsa len kto by nechcel sedieť celý deň niekde vonku a kŕŕmiť pandu Bambusom a pozerať si na tom ide a chutí jej, OH GOD ! ^^ <3